Å
Åker
Gäst
Användarnamn: Åker
Vad heter du? Åker
Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2010
Ange ditt Discordnamn: Playboysfittor
Berätta kortfattat om dig själv: Jag är Bra på och ta hand om staff anmälningar och mycket mer när det gäller staff jobb
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 till 10 Timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Vet inte Ksk 1 månad
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill hjälpas åt med staff jobbet och server för att göra servern så bra som möjligt
Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa Servern och hålla det så tryckt som möjligt
Vad kommer du att bidra med som Staff? Mer medlemmar och fixa så att det är inga fuskare inne te Avena Roleplay!
Hur hanterar du stressiga situationer? Förklarar Sakta Och För söker fixa så det blir så lugnt som möjligt
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support
Vad heter du? Åker
Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2010
Ange ditt Discordnamn: Playboysfittor
Berätta kortfattat om dig själv: Jag är Bra på och ta hand om staff anmälningar och mycket mer när det gäller staff jobb
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 till 10 Timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Vet inte Ksk 1 månad
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill hjälpas åt med staff jobbet och server för att göra servern så bra som möjligt
Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa Servern och hålla det så tryckt som möjligt
Vad kommer du att bidra med som Staff? Mer medlemmar och fixa så att det är inga fuskare inne te Avena Roleplay!
Hur hanterar du stressiga situationer? Förklarar Sakta Och För söker fixa så det blir så lugnt som möjligt
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support