Godkänd 🎀vicce🎀 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
🎀

🎀vicce🎀

Gäst
Användarnamn: 🎀vicce🎀

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? vicce_1

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2011

Berätta om din karaktär. jag heter Alexander jag är född 1999-05-31 jag gillar att åka bil och vara med vänner. jag jobbar på Qpark och gillar att umgås med min fru och mina kompisar på jobbet. ibland åker vi och äter pizza :D

Vad kan du bidra med till serverns RP? försöka göra bättre rp genom at va realistisk och satnna för röd ljus och poliser och ser man nån som gör fel skickar man clip till saffs så löser dom rästen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela mot så det blir så bra rp som möjligt. (tror jag)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte rdma de betyder att man dödar nån utan anledning. och vdm betyder attt man dödar nån med bil och de får man inte göra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp hat varig på denna serven och valon rp i ungefär 1,5 år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte de har nog redan bäretta allt om mig.

Top Bottom