Intagen B A N D I T E N | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

B A N D I T E N

Gäst
Användarnamn: B A N D I T E N

Ditt namn: Joel

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2008

Ditt Discordnamn: banditen.exe

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en grabb på 16 bast som brinner för att hjälpa andra personer, jag tycker det är viktigt med rättvisa och är alltid noga med det. Jag har ett stort intresse för FiveM och lägger allt mitt fokus på en och samma grej om jag verkligen bestämt mig för något. Jag har bra förståelse och vet hur man agerar professionellt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 dag då ni precis öppnat.

Varför ansöker du som staff på Avena? Då jag ser att det är en ny server och förmodligen en ny start, vilket jag tycker är väldigt roligt, eftersom det är ett så pass nytt community så hade jag velat vara en del i att bygga upp det till ett större och mycket stabilare. Jag vill hjälpa till och underlätta för de högre uppsatta då jag vet att det är mycket press på en som server ägare. Jag vill rensa servern från oseriösa personer och istället få in de som verkligen vill rpa bra och seriöst. Jag vill jobba mig upp i staff ranger och se mig själv utvecklas både som person och staff. Kortfattat vill jag bli staff här på Avena då jag ser att det är ett helt nytt community vilket jag gillar då alla börjar om från början och ingen har några fördelar eller liknande.

Vad är din uppgift som Staff? Att ta ansökningar, support ärenden, specca, ta reports mm. Jag som staff ska alltid agera professionellt då det är jag som är ansiktet utåt för servern och dess framgång, jag ska alltid föregå med gott exempel och vara seriös i mina ärenden. Jag som staff ska vara aktiv och trevlig mot alla på servern då det som sagt är jag som är ansiktet utåt för servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Väldigt mycket aktivitet och positivitet. Kommer varje dag efter att jag speccat osv kika in på forumet för att se om det kommit någon ny ansökan eller liknande. Jag kommer vara noggrann och rättvis i mina beslut.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Redan svarat.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker tänka på att andas och behålla lugnet vilket brukar funka bra.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom