Nekad Bjork | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Bjork

Gäst
Användarnamn: Bjork

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef/VD för att skapa en rik och engagerande spelupplevelse på servern. Genom att se till att varje roll har en officiell ledare kan vi förbättra strukturen och samarbetet på servern, vilket gör RP-situationer mer trovärdiga. Min vision är att göra Avena till en plats där alla spelare kan växa och delta i en levande och dynamisk spelvärld..

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej, jag har inga tidigare erfarenheter. Men har erfarenheter om att vara Chef.

Hur kommer du att utveckla arbetet? För att utveckla mitt arbete som serveradministratör/VD planerar jag att implementera många strategier som ska höja kvaliteten och skapa en bättre spelupplevelse. Först och främst skapar jag en tydlig struktur där varje jobb tydligt visar ansvarsområdena. Detta säkerställer att alla delar av verksamheten löper smidigt.Jag främjar också effektiv kommunikation inom teamet genom regelbundna möten och öppna kommunikationskanaler. Detta gör att alla medlemmar kan ge feedback och idéer för att kontinuerligt förbättra verksamheten. Dessutom planerar jag att satsa på utbildning och utveckling genom att erbjuda workshops och utbildningar som ska öka kapaciteten hos personalen och förbättra idrottens kvalitet.För att öka deltagandet på servern organiserar jag evenemang och utmaningar som uppmuntrar spelare att aktivt delta och delta i deras aktiviteter. Slutligen svarar jag på feedback och fortsätter att arbeta med att förbättra processer och strukturer, så att servern förblir en dynamisk och engagerande plats för alla spelare.Med dessa uppgifter vill jag utveckla funktioner för att gynna servern och spelarna, och skapa en kraftfull, intressant och dynamisk spelvärld i Avena..

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortfarande ha RP.at på servern ifall jag inte blev chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör jag inte.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag har tidigare erfarenheter om att vara chef. Och kan utveckla jobbet väll.

Hur många bans har du? Jag har inga bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom