Nekad Demz.21 | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Demz.21

Gäst
Användarnamn: Demz.21

Ditt namn: Demz

Ange ditt födelsedatum: 23 Mars 2008

Ditt Discordnamn: Demz

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en mogen kille med mycke enfarnheter, Och jag valde att ansöka om staff för ja tyckte att servern va unik.
Dessutom ja kan mycke om staff, massa commands och hur man hanterar stressiga sitiutaioner genom att ta det lungt och respketera alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan va alltid aktiv men om det är någon dag jag kommmer inte kunna vara så aktiv så kan ja bara skriva till en staff ansv och säga att jag ksk åker på semseter osv.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på valon sen försvann den.

Varför ansöker du som staff på Avena? För jag tycker att servern är unik och att jag knr för o hjälpa till folk här på avena.
Dessutom jag ansöker för ja har mycket enfarnheter geon att vara staff jag har jobbat inom alla ansv områden som staff på andra servers.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa till så många som ja kan och att ha kul helt enkelt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som sakt jag kan bidra med massor av hjälp t,ex ta support ärenden, Kolla tickets , Kolla reports , o mer.
jag kan göra vilka saker som helst bara för o hjälpa till folk så dom har roligt och ja har roligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer hjälpa alltid och kolla reports samt ta massor av ärenden jag kommer va aktiv varje dag och försöka bara ha kul o hjälpa till folk med att ha respekt hela tiden.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar det lungt och försöker lugna ner personen t,ex om de e två staffs som bråkar så får ja lugna ner dom.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom