Nekad fabbe | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
F

fabbe

Gäst
Användarnamn: fabbe

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? cola zero

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2024

Berätta om din karaktär. jag försöker lära mig massor om spelet jag började igår. men skulle säga att jag är en trevlig person

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa till att utveckla komplexa och spännande berättelser och scenarier som spelarna kan utforska och interagera med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan istället fokuserar på att skapa en rolig och engagerande upplevelse för alla inblandade. Det betyder att man ibland låter den andra vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte döda poliser slå bilar snå andrar bilar inte köra utan körkort

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej dehär e de första som jag kör

Heter du samma på discord som på steam? Nej jag har gta på epic games där heter jag jufugaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en nyfiken person trevlig vill hjälpa till andra så mycket jag kan

Senaste redigerad:
Top Bottom