Godkänd knaskungen | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

knaskungen

Gäst
Användarnamn: knaskungen

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? Smurken43

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Peter stormare, han är 32 år gammal och är i nuläget arbetslös. Som ung var Peter lugn men lite smått efterbliven och var inte bra framför skolbänken hur han en försökte. Detta ledde till att han nästan gav helt upp med skolan och slutade komma. Istället började han hålla på med sattyg på sidan som att sälja knark, knarka själv göra mindre rån misshandel osv. så vid 18 år ålder hade han redan suttit inne 3 gånger och skulle nu sitta inne 5 år till. Detta gjorde att när han väl kom ut fanns det ingen som riktigt vela anställa honom vilket i sin tur ledde till att det inte fanns någon annan utväg en brott.

fastforward ytterligare 3 år så träffade han sin brorsa som heter Mattias. Mattias och Peter hade inte setts sedan deras föräldrars död vid 16. Mattias var en lugn samt smart individ som framstod som en vanlig medborgare men i själva verket var en en kriminell som rånade banker, sålde knark och drog in en helsikes massa pengar. Mattias och Peter vart bra kompisar och efter några månader Erkände Mattias till Peter vad han höll på med. Peter vart därav indragen till gänget och var nu på ett bättre spår.

lite karaktärsdrag:
inte så snabb i hjärnan, Snabb och starkt fysiskt, lugn och empatisk

Vad kan du bidra med till serverns RP? I och med att Avena är en nyöppnad server vill jag vara med och bidra till en bra kriminalitet i staden. Vill inte vara som en av 12 åringarna på unive som åker runt och skjuter hejvilt så att det blir en deathmatch server. Istället vill jag inte ha något öppetkrig med mina fiender. Jag vill försöka ha lugn och ro med andra kriminella och försöka samarbeta och göra brott mot banker och andra statsägda ställen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att scenariot ska få en rolig utkomst istället för att enbart du ska vinna och ha roligt ska alla ha det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, sunt förnuft, rdm, vdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del. Har spelat unive förut där jag arbetat på Securitas, autoexperten och polismyndigheten. Sen har jag även spelat på snöstaden där jag vara polis och krim under en väldigt kort period.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom