Godkänd midas | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
M

midas

Gäst
Användarnamn: midas

Vad är ditt namn i verkligheten? Midas

Vad är ditt discord namn? midde6997

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Joel svensson, som är en killen som är uppväxt i Blekinge Karlskrona som är 26 år gammal när Joel var liten var hans farsa mycket iväg o jobbade så han uppväxt har varit mest med hans mamma. Joel är en snäll person med mycket tålamod även generös o sprider glädje när Joel kommer till staden så ska han försöka skaffa sig jobb och en familj där han trivs Joel planer på att bli miljonär och sedan leva sitt liv vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett mycket härligt rollspel och en rolig person att spela roll spel med då jag har spela på många servera innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? fearrp innebär exempel du går i en gränd och det kommer tre killar med pistoler o rikta mot dig o du springer där ifrån då värna du inte om ditt liv. sedan rdm döda någon eller slå någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte hoppas jag blir en av er o kommer in o rollspela

Liknande trådar

Top Bottom