Godkänd Mikka | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
M

Mikka

Gäst
Användarnamn: Mikka

Vilken arbetsplats ansöker du till? Makia Advokatbyrå

Varför vill du bli Chef/VD? Advokat byrån på just "valon" har aldrig vart eller varit något seriöst tidigare men jag tror då att jag kan lösa det nu på avena. Då förra polismyndigheten varken kunde något om lagen eller liknande så var det helt omöjligt att lösa någon seriös rp när man var advokat. Jag vet att jag har egenskaperna som krävs för att lösa detta till något roligt

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jo tack, Har alltid rpat advokat på dom rp servrarna jag spelat på tidigare. Unive och sådant!

Hur kommer du att utveckla arbetet? Det är väldigt svårt att utveckla ett arbete som nyligen har öppnat om man säger så. Men tankar och sådant är ju att få till en sån rolig rp som möjligt med både poliser och kriminella. Att kunna ha en dialog med en kriminell eller polis är ju enastående bara de!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni kommer förmodligen aldrig ha en till person som kommer ansöka till detta yrke, Så lika bra att ta chansen. Men nej då, Jag är väldigt mogen och väldigt seriös när det gäller att få till en rolig rp för alla parter så mig bör ni välja!

Hur många bans har du? Ett antal. Har ett par perma banns på valon (alla var i stort sätt missförstånd eller felaktiga) blev alltså unbannad från alla dessa banns, Har ett flertal minor banns om inte annat.

Top Bottom