Nekad persikan | Chef-jobb ansökan(v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

persikan

Gäst
Användarnamn: persikan

Vilken arbetsplats ansöker du till? ranghilds biträde chef

Varför vill du bli Chef/VD? för att jag jobbar på att sattsa så högt på rp nivå och nu när jag spelar på avenna ser jag ofta att det inte är öppet på ranghilds så tänker att jag ska styra upp det ta in fler i kåren och jobba på att bygga ihop det igen och vara aktiva så mycket så möjligt.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja har varit ranghilds chef inann på unive och då var jag den hårdaste arbeteren men gillar denna server mer och hoppas jag får styra ihop ranghilds här också för det måste jag eftersom är för lire som jobbar där och inga aktiva på stället.

Hur kommer du att utveckla arbetet? att vara aktiv dag in dag ut alltså hela tiden och när jaG ÄR inne jobba liksom hela tiden alltså alltid vara på ranghilds och jobba ta in fler som kan jobba där och inte ge ut bilar eller så ska vara strict i bilafärren och forsätta jobba på rp nivån.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart men blir bättre om jag blir biträde chef för har en stor plan som kommer utveckla bilafärren

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej såklart inte avenna 4 life bäta rp servern.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? eftersom har väldigt stor erfarehet och kommer vara den aktivaste ni kommer ha och varje gång jag rpa kommer jag vara inne och jobba plus ta in fler som kan jobba där så vi kan bygga upp bilafärren och också inte ge ut bilar eller så bara för det är nära vänner utan samma pris för alla inga biligga bilar.

Hur många bans har du? o

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom