Inaktuell spray | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

spray

Gäst
Användarnamn: spray

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ange ditt födelsedatum: 15 Februari 2010

Ange ditt Discordnamn: spray

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Noah och är en ung och driven kille som gillar att hänga med vänner och spela fivem. På min fritid är jag ute då och då men spelar mest fivem. Jag är en väldigt rolig och lugn person som gör som jag blir tillsagd.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Från 16-22/23 på vardagar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Några månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker för att hjälpa alla härliga spelare på avena och att sitta i support samt att ta reports eller att speca folk men jag ansöker för att få en bra rp nivå och att alla ska kunna ha kul på avena och känna sig hemma.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgit är att hjälpa folket som spelar på servern och att sitta i support, ta reports och att speca så att allting går enligt reglerna. Jag ska också lägga mesta delen av min tid utav att speca folk eller att göra staff arbete för att kunna hjälpa ägarna att kunna förbättra servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att hjälpa folk på servern och att se till så alla spelare känner sig trygga och att de vågar att fråga saker. Jag kommer bidra med mycket staff arbete och inte rpa så mycket så att Novuz och Exo kan fokusera på att göra servern bättre.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar de lugnt och gör alla saker i min takt, Är jag i support låter jag en person prata så jag får höra bådas sida och bevis samt att jag ska få en uppfattning om vad som hände.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom