Intagen spray | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

spray

Gäst
Användarnamn: spray

Ditt namn: Noah

Ange ditt födelsedatum: 13 Februari 2010

Ditt Discordnamn: Spray_19

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en kille på 14 års åldern och är en mogen fivem spelar som har kört på några servrar när jag inte spelar är jag i skolan eller är med vänner men jag älskar att spela fivem, jag gillar djur och har några själv.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag 6 timmar minst

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? typ 1-2 veckor

Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill hjälpa till på servern och vill att alla ska känna att de kan få support och att de ska få hjälp när de behöver, jag vill också hjälpa till att få bort allt lallande som är på torget t.e.x. där de kör in i varandra och inte kan bete sig

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att hjälpa folk i både support och IG om de behöver skin eller ress osv men också se till att alla som spelar på servern följer reglerna och har respekt för varandra.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra till hjälp i support och hjälp IG samt att få bort de som lallar på servern eller som bara är där för att förstöra på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar de lugnt och tar en sak i taget och fokuserar så allt blir rätt och försöker fokusera på bara en sak.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom