Spurre07 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
S

Spurre07

Gäst
Användarnamn: Spurre07

Vilken arbetsplats ansöker du till? Polismyndigheten

Varför vill du bli Chef/VD? Jo jag vill bli chef då jag anser att jag har dom kunskaperna då jag varit högt uppsatt på många 18+ servrar och har goda erfarenheter och kan bidra med mycket roliga job äventyr och mycket aktivitet

Vad rollspelar du som för tillfället? Civil alltså ingen ting

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? jo med det har jag som jag skrev där uppe så har jag t.ex skrivit hand böcker för hand och lag böcker men även kan och vet hur en polis ska jobba och senaste servern jag rpa polis på var lehality sorry för uttalet men där var jag polis mästare och fick beröm av gammla fbrp spelare de sa att jag var en duktig polis

Hur kommer du att utveckla arbetet? JO jobba lite mer som irl och försöka dra ut på scenariona samt styra upp satt det blir ordning och reda och sätta krav och inte bara ta det lungt utan såklart man ska ha kul men man ska ochså vara seriös och ha roliigt skämta och skratta men jobba mer som fbrp med deras polis och så som vågen jobbade med deras polis

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja då är det bara att jobba sig upp och försöka sitt bästa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jo jag är en mogen grabb och är 17år gammal om ni undrar som kan sakerna inom polisen pluggar även barn och fritid för ska söka till polisen när gymnaiet är klart om ni vill så kan jag skicka lite böcker jag gjort för och visa min kunskap mera

Hur många bans har du? Nej

Top Bottom