Intagen Twixy | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

Twixy

Gäst
Användarnamn: Twixy

Ditt namn: hej, Mitt namn är Theo

Ange ditt födelsedatum: 31 December 2010

Ditt Discordnamn: Twixy

Berätta kortfattat om dig själv. jag är en person som tycker om att vara med kompisar och att spela med mina kompisar. Jag gillar att hjälpafolk både irl och ig. jag har väldigt bra tålamod jag kan hantera stress väldigt bra när de kommer till sådana saker

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-21

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen start

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ska bli staff för jag känner att jag vill hjälpa till med servern för att det finns många som begår mycket regelbrott på servern som förstör rpn helt. Som staff kommer jag att bidra med mycket aktivitet på servern genom att ta support ärenden väldigt ofta för att hjälpa alla spelare samt specca och ta reports ingame. Och om jag ser någon begå ett regelbrott så kommer jag att börja med att ta ett snack med personen genom /samtal eller be dom kommer support. Och om personen begår ett grovt regelbrott så kommer jag banna personen men om regelbrottet är lite mer "milt" så kommer jag att lägga en svban eller en kick men om samma person kommer ingame igen efter sin kick/ban och gör samma sak så kommer jag att banna personen längre beroende hur grovt det är. När det gäller support ärenden så kommer jag att bemöta folk på ett trevligt sätt och inte hålla på och skrika eller så för att jag vill att personen ska kunna få den hjälp spelaren söker. Jag har också väldigt bra koll på olika kommandon på servern. Som staff kommer jag också sitta och behandla alla EXAKT LIKADANT och inte behandla en viss person mer dåligt än en annan person, alla kommer bli behandlade likadant av mig hela tiden.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift är att att sitta och specca mycket ingame och ta reports samt support för att då kunna hitta dessa spelare som bryter mot serverns regler vilket vi vill få bort från servern då vi endast vill ha bra rp. Med dom övriga i staff teamet kommer vi tillsammans specca runt för att hitta lallare på servern och om vi hitta några så kommer vi banna dom beroende på hur grovt det är skriva i deras ban eller i deras pm att dom ska läsa reglerna på servern innan dom går ingame igen för att dom ska ha lite mer koll på reglerna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? mycket till hjälp och är de nån som gör minsta lilla fel så kommer jag kicka dom kommer sitta VÄLDIGT mycket i support och hjälpa så många jag bara kan kommer vara snäll mott alla inte som alla andra typ att dom säger hej vad kan jag hjälpa dig med och sen säger nej kan intye hjälpa dig. Utan jag är en person som vill kunna hjälpa personerna som vill ha lite hjälp

Hur hanterar du stressiga situationer? väldigt bra ska jag säga!!

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom