Intagen w1lle0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

w1lle0

Gäst
Användarnamn: w1lle0

Vad heter du? William

Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2008

Ange ditt Discordnamn: w1lle0#2012

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter william och är 16,5 år, på fritiden så gör jag inte så mycket är mest hemma eller med vänner, jag tycker om att spela och gör det nästan varje dag, brukar umgås med vänner också väldigt ofta gillar att vara ute men nu på senaste så har jag nästan bara spela för att jag inte har något att göra, då kan man lika gärna bli staff och hjälpa andra som behöver hjälp tänker jag

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 13:00-01:00 med pauser såklart, sen på helger runt 10:00 till 02:00 med pauser

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sen Avena startade

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff för att jag känner att jag har den tid som behövs för att kunna jobba som staff, och för att jag tycker om att hjälpa olika personer som behöver hjälp med olika saker

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta hand om alla på servern och ta bort alla regelbrytare samt förhindra att olika lallare ska kunna göra något, skulle jag se nån lalla så ger jag antingen dom en ban eller kick beror på vad dom har gjort

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med hög rp, samt mycket effektivt staff arbeta jag kommer sitta i support ganska ofta för att ta hand om dom personer som behöver hjälp med något, det tycker jag är det viktigaste att hjälpa folk så mycket som det bara går så att dom inte blir arga eller till och med lämnar servern för att dom inte fick tillräckligt med hjälp, jag kommer försöka göra så att alla på servern trivs och får en bra uppfattning om servern

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle säga att jag hanterar stressiga situationer bra, jag vet vad som ska göras vid olika tillfällen, jag själv blir inte stressad om någon annan sitter i support och är stressad och skriker, jag kommer försöka med det bästa att göra så att dom blir lugna och när dom har blivit lite lugnare så börjar jag med staff arbete med dom och frågar vad dom behöver hjälp med

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom