Nekad youngboy | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

youngboy

Gäst
Användarnamn: youngboy

Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad är ditt discord namn? youngboy

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är uppväxt i förorten i tidig ålder börja han med dåliga saker från skolan till hemma hans mamma var fattig och hans pappa är död och tänkte på hur han skulle tjäna pengar för att försörja familjen. sen en dag gick han förbi centrum och då ropar 3 äldre grabbar på han och dom fråga om har ville börja tjäna pengar och det va exakt det han ville då så tackade han ja då gav dom han en b lur och knark sen så börja han beckna det gick bra men tillslut så fånga polisen han sälja då blev han placerad på ett lvu och sen släpptes han och nu är han gäng ledare........

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med härliga scenarios där både parterna har det roligt och en social rp med sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska bry säg så mycket om man förlorar ett scenario och inte ska bry säg om att vinna alla scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är en regel där man inte får döda någon utan någon anledning. sunt förnuft är att man ska tänka logiskt och göra saker som du själv hade gjort irl tänkta rimligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i 2 år i alla möjliga servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har varit med om mycket irl de gör så jag har mycket logiskt tänk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom