Godkänd Zxe.swe | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Z

Zxe.swe

Gäst
Användarnamn: Zxe.swe

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen Chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Mekonomen Chef då jag har spelat på flera servrar och kommit hit och gillat denna mycket jag anser att ni är en bra server som endast behöver lite aktiva jobb och att inte någon är Mekonomen Chef är sjukt då det är det roligaste jobbet.
Men jag skulle också passa som chef då jag har erfarenhet som Chef på andra servrar och det var väldigt roligt att t.e.x skaffa samarbete med andra jobb eller anställa folk eller allmänt kunna social rpa.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, Var Bilfirma chef på Fjällen Roleplay.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer få Mekonomen va en av de mest omtyckta och aktivaste stället på hela servern, Där all olika personer kommer befina sig folk som ska laga sin bil folk som är nya på servern eller folk som ba chillar där. Samt ska mina Anställda vara glada när dom kommer till jobbet dom ska vilja komma till jobbet och jobba för att det är roligt inget normalt jobb där du jobbar och går off efter 20 min och tycker att det är tråkigt vi ska ha musik och och alltid ha en skön Vibe.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, det är en skön server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nope

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag kommer va den aktivaste och den mest erfarna med rpn som mig.

Hur många bans har du? Just nu har jag 0 bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom