Intagen ahmed yani | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

ahmed yani

Gäst
Användarnamn: ahmed yani

Vad är ditt namn i verkligheten? Phille

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2007

Ange ditt Discordnamn: ahmed_yani

Berätta kortfattat om dig själv: jag är cool, väldigt bra på roleplay. Jag värdesätter andras åsikter. Jag håller mig neutral i alla argument.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 1-2

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Asså lite hit å dit men första gången va ja medlem på valon så länge

Varför ansöker du som staff på Avena? för jag känner att jag kan hjälpa till med mycket och jag är väldigt experienced avena staff.

Vad är din uppgift som Staff? Jag som helper ska underlätta det för högre uppsatta så dom kan fokusera på viktigare saker. Det jag ska göra är att hålla koll på rpn, se till så ingen förstör scenarion eller lallar. Jag ska rent generellt hålla lite ordning och reda på spelare. Jag ska ta små support ärenden där det kan vara att någon sköt någon utan anledning och lämna de mera viktiga till högre uppsatta.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med rak och ärligt staff arbete. ingen abuse kommer ske från mitt håll. Jag kommer göra allt för att se till att folk blir straffade för att dom brutit mot reglerna. jag ska göra allt jag kan för att underlätta för de högre uppsatta. Jag ska se till så att ingen lallare lyckas med deras lall.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag brukar vara väldigt lugn lixom chill guy. Brukar försöka andas ut å in långsamt ifall nån e störig. Ba chill guy lixom.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Kriminell

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom