Nekad Aluk12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Aluk12

Gäst
Användarnamn: Aluk12

Vad heter du? Carl

Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2006

Ange ditt Discordnamn: Aluk12

Berätta kortfattat om dig själv: Som person är jag en ganska trevlig och snäll person, lugn och inte hetsig. Som staff är jag aktiv och erfaren, jag har varit staff många gånger och vet hur det går till, har varit inom de flesta områden förutom donation vilket jag inte heller är intresserad av. Men resterande har jag mycket erfarenhet av, det som gör mig till en bra staff är att jag lyssnar och har förståelse för spelarna vilket gör att jag lättare kan hjälpa till och se till så att alla trivs.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? minst 2 timmar per dag på vardagar och minst 5 h på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sen i fredags den 13:e men det skulle jag inte heller säga är något negativt eftersom jag har så mycket erfarenheter som staff.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag har varit staff innan och det var riktigt roligt. Att rpa är verkligen roligt men jag känner att jag kan hjälpa till mer som helper och bli mer effektiv. Jag kommer specca minst 2h om dagarna eftersom jag det är så roligt. Jag skulle också vilja hjälpa till inom medlemskapsdelen men det är många aktiva där så det är svårt att kunna bidra så mycket genom tex ansökningar. Därför vill jag kunna visa att jag är kompetent genom helper och verkligen jobba på bra. Jag vill även kunna utveckla olika områden som bland annat support, krim etc. Jag har alltid varit intresserad av support och krim delen och kunna hjälpa till i den delen. Just varför är för att det är mycket variation och en del som man kan arbeta med och utveckla. Jobbdelen är även ett stort intresse då jag gillar att kunna hjälpa till som sagt med olika saker. Där det varieras mycket också.

Vad är din uppgift som Staff? Att sköta reports, support, anmälningar, att rpn sköts och att alla trivs på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer hjälpa till med bland annat speccandet och RPn en hel del. Bland annat genom report och serverns RP. Det känns dåligt att inte kunna hjälpa de personerna och se dem behöva vänta på hjälp. Det är även en stor faktor till att jag vill bli helper.Därför tror jag att ni kommer bli nöjda med mig som staff eftersom jag har motivationen och drivet för att vara staff.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt och försöker lugna ner andra, sedan prata med de och försöka lösa problemet.

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

N

Novuz

Gäst
Hej, har inte sätt så mycket aktivitet från dig mer att du har anslutit till servern 1 gång innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom