Intagen Alvin | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Alvin

Gäst
Användarnamn: Alvin

Ditt namn: Alvin

Ange ditt födelsedatum: 8 Juni 2010

Ditt Discordnamn: alvin276.

Berätta kortfattat om dig själv.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? skit aktiv kan jag vara typ vi säger 12:00 till 16:00 äter jag sen gymmar och sen 18:30 aktiv till 00:00 eller mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ny Server men på valon är jag en og spelare sen 2022.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag är en person som gör mitt jobb som staff. Jag är trevlig till alla personer så länge de är trevliga tillbaka. Ifall de är kaxiga mot mig så kan jag bli irriterad och lite arg. Men jag kan kontrollera det. Jag kommer att hålla koll på RPn så att det inte blir kaos ingame och personer som förstör för andra. Jag kommer att hjälpa mycket både i support samt ingame, kommer att ta reports. Jag kommer att vara aktiv som staff. Jag har erfarenheter som staff, jag har varit staff på flera andra servrar och jag har erfarenheter innan hur man ska vara staff. Jag kommer att hjälpa till andra staff så att jag kan underlätta för de.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att bibehålla en bra RP. Jag som staff ska då kolla i support kanalen, i report listan samt hålla koll runt om i omgivningen på servern. Uppgiften är då att hjälpa spelare i report, support eller ute på servern med problem som kan uppstå. Hjälpa de så gott som det kan gå. Uppgiften är också att underlätta för andra staffs. Jag som support ska kunna lätta lite på andra staffs axlar genom att ge de tips, ta lite arbeten och hjälpa till. En till uppgift är att jag som staff ska vara en förebild för andra spelare. Därav så ska jag inte sitta och lalla på servern, utan jag ska bete mig, lyda reglerna och visa hur RP ska gå till.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med att hålla koll så att RPn ligger på en stadig nivå. Att den inte ligger på en skit nivå där det kan till exempel vara lall på Mekonomen. Vad jag ska bidra med är hjälp, tips, förslag osv. Jag kommer bidra med effektiv staff arbeten, där jag till exempel gör arbeten på olika områden som jag blivit tilldelad för. Kommer även att bidra med att hålla en god tod för vem som helst, vare sig det är någon som skriver på mig eller ifall någon säger en massa fula ord till mig. Kommer fortfarande hjälpa de.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med att hålla koll så att RPn ligger på en stadig nivå. Att den inte ligger på en skit nivå där det kan till exempel vara lall på Mekonomen. Vad jag ska bidra med är hjälp, tips, förslag osv. Jag kommer bidra med effektiv staff arbeten, där jag till exempel gör arbeten på olika områden som jag blivit tilldelad för. Kommer även att bidra med att hålla en god tod för vem som helst, vare sig det är någon som skriver på mig eller ifall någon säger en massa fula ord till mig. Kommer fortfarande hjälpa de.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer bra. Det kan till exempel vara att jag hamnar i en situation där det är massor med gäng som skjuter mot varrandra och jag som staff behöver hålla koll på alla så att ingen bryter mot någon regel eller förstör hela RPn. Därav kommer jag då att inkalla lite fler staffs att komma och hjälpa mig med att kolla runt. Inget problem, inget stressigt, då kan man ta det mera lungt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom