Nekad ballebäver | Medlemskap ansökning (v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

ballebäver

Gäst
Användarnamn: ballebäver

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? ballebäver

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Tjena nu ska jag berätta om lasse svensson, lasse är född i valon city han blev mobbad som liten och hans föreldrar gillade att dricka mycket jäger, och när han va runt 10 år så va de duft för han för alla kallade hans familj för pundare sen blev han flyttad till ett hem som räddade hans liv, han hittade ett sommar jobb som han fick 15 000, på hela sommarn som han köpte en moppe för sen börja sitt nya liv, nu har han flyttat från valon och vill bo i avena city, sen när han fyllde 18 så skaffa han kör kort och börja jobba på vianor tills han hade råd att flytta, som kostar mycket med flygg plan och bensin o möbler,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp ingen skit rp, gillar inte bara o skjuta gillar långa scenarion med roligt folk, har liksom rpat i 3 år kan allt om rpa har läst alla regler vill börja på avena för o ha kul, som en grej vid sidan av,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ens gäng inte alltid behöver vinna, att man kan ha kul i ett scenario utan att ens gäng ska vinna, som sagt alla ska kunna ha kul i ett scenario och inte abusa/c logga som förstör scenarion, väldigt mycket,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att rdm vdm och powergaming är förbjudet, aven fear rp även meta,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat i runt 3 år både valon och unive och många fler servers, är ingen sån som gillar o skjuta, har tänkt o försöka bli polis på avena är kul o rpa de och inte va kriminel o ba skjuta,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en bra rpare och tror jag skulle kunna bidra med mycket saker till serverns rp och staff team sant polis kår,

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom