Nekad Bulten762 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Bulten762

Gäst
Användarnamn: Bulten762

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Albart india scama

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2025

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag gillar att prata med folk och läsa texter som folk skickar in för att få bli medlem. Jag vill även ansöka eftersom jag vill bli högre upp på denna server då jag blivit beroende av denna server. Att läsa folks medlemskaps ansökningar är även roligt då jag får reda om fakta om deras karaktär och även varför de ska bli medlemmar på avena och hur de kommer att rpa om de blir medlemmar på avena.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag har erfarenheterna som krävs för at vara medlemskaps ansvarig, jag jobbar aktivt och ständigt, jag vågar säga ifrån, jag är en bra lyssnare, jag förklarar bra samt jag är väl medveten om att det är ett stort ansvar att vara medlemskaps ansvarig. jag gillar att prata med andra och att lyssna på deras medlemsansökningar samt läsa de.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla så som man själv vill bli bemöten, trevligt och glatt. Kommer personer som är otrevliga ber jag de lugna sig och ta några djupa andetag. Om personen då fortsätter så får personen vara utan hjälp. Att personen inte får hjälp är okej eftersom det inte är okej att vara otrevlig utan anledning. Man ska även bemöta andra människor som man själv vill bli bemött. I mitt fall är det respekt, positivitet, välkomnande och trevligt.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill påverka att alla ska kunna bli medlem som försöker när de blir nekade kommer jag berätta för de vad som är fel så de kan göra ny ansökan och kanske då blir de godkända på skriftliga och intervjun. Jag vill att avena ska ha så många medlemmar som möjligt då det blir roligare för folket som är medlemmar och även bra för alla andra. Man kan göra så mycket mer när man är medlem.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? De ska ha en god ton och respekt, kunna discord samt FiveM regler respektera varandra annars har man inget på avena att göra. och samt testa rpa några gånger så man vet hur allt funkar innan man ansöker till medlem.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? jag känner att jag har stort ansvar och ansvaret kommer jag ta på fullt allvar. Jag vet också att jag kommer bli en perfekt person som är bra på vara medlemskaps ansvarig ta emot andras ansökningar med. Ansvaret kommer jag ta till 100%. Ifall en kompis ansöker kommer jag inte godkänna den bara för det är min kompis utan att kompisen måste ha gjort bra ifrån sig och ha bra ansökan sedan när han har det kan man ta intervju och kolla om hen blir godkänd.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? minas t2 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nnnneeejjejeje

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom