Nekad Chaos243 | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
C

Chaos243

Gäst
Användarnamn: Chaos243

Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: chaos_243

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en mogen grabb med bra erfarenheter inom staff i fivem , jag jobbar hårt när jag väl jobbar och jag kommer att ta mitt staff arbete 110 % seriöst, jag vet jag håller på med och jag vill vara med och göra avena till en bättre rp server och se till så att folk trivs bättre och säkrare så inte en lallare ska kunna komma fram och lalla runt och prata ooc på servern eller "lalla"

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? måndag 15:00 till 23:00 Tisdag 15:00 till 23:00 Onsdag 15:00 till 23:00 Torsdag 15:00 till 23:00 Fredag 14:00 till 02:00 lördag 11:00 till 02 Söndag 11:00 till 00:00, på helgerna tar jag så klart lite pauser då och då, men hela tiden när jag är inne på avena så kommer jag att göra staff arbete ingen RP.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 dag men jag har varit de innan på valon och avena.

Varför ansöker du som staff på Avena? eftersom att jag är redo för att ta steget upp och börja min staff kariär här på unive och jag är mogen och jag vet vad jag gör jag kan alla kommandon och ni kommer att märka att jag kommer att jobba hårt och göra de jobbet som en staff ska göra.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff här på avena är att se till så att alla ska kunna trvias och få uppleva en härlig och en seriös rp nivå eftersom avena strävar efter seriös rp nivå och ingen lalla, vi som staffs ska vara som förebildeer för dom spelarna här på avena vi som staff kan inte göra något fel för att då kommer spelarna också göra de.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med bra aktivitet och en bra erfaren kille osm kommer in och visar va jag går för och vad jag kan hjälpa till här på avena, jag har varit staff tidigare på valon och jag tyckte de gick bra.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag arbetar inte i stressituationer efftersom att det bara blir sämmre jag försöker att lugna ner alla och att man ska prata en och en utan att man inte ska bara skrika rackt ut och vi staffs ska ha respekt och vara trevliga.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom