Godkänd Cuz | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
C

Cuz

Gäst
Användarnamn: Cuz

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elvinkas

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim Falk, han är 16år och gillar fotboll och att hänga med vänner. Niklas hade en ganska svår barndom då hans pappa var alkolist och morsan brydde sig inte om honom. När han blev 14 år så sökte han sig till fel sida av kartan och de gjorde att han blev mer aggresiv mot sina förlädrar när de var aggresiva mot honom, detta rädda Niklas då han inte hade något annat val än att slåss med sin pappa för att inte få stryk själv. Niklas är en ganska snäll kille när de gäller nya människor eftersom att han inte vill bråka om de inte gjort något mot honom. Träffar Niklas en vänlig polis så kommer han vara trevlig tillbaka och inte sitta och säga "snutjävel" och massa andra saker folk brukar göra mot polisen. Niklas flyttar till denna staden då han vill rymma från sitt placerade hem eftersom att han inte trivs, han vill kunna ha ett eget hus så han kan festa med sina vänner. Niklas vet dock inte hur han ska få pengar, han orkar inte jobba för de på donken eller nåt utan han vill kunna jobba med sina vänner och kunna tjäna feta pengar. Därför kommer han söka sig till något gäng så han kan bli rik och ha kul samtidigt. Niklas kommer göra vad som än krävs för att passa in i gänget för att sedan få deras förtroende och komma till toppen. hans dröm är att vara ledare i ett kriminellt nätverk för att kunna tjäna så mkt pengar att han kan bjuda sina vänner på vad de vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till riktigt bra scenarion till servern så att alla har kul när de rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna alla scenarion, man ska göra de som är bäst den tiden så alla går från scenariot nöjda för att de går som de ska göra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? META: Man ska aldrig ta information från tillexempel discord för att sedan rpa på de. Suntförnuft: Man ska tänka logiskt, man ska tillexempel inte gå själv till ett gäng med 8 personer för att slå ner dom, de är inte logiskt tänkade och man hade absolut inte gjort de irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har ungefär 1500 timmar på fiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas ni gillar min ansökan :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom