Godkänd Daimemenn | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
D

Daimemenn

Gäst
Användarnamn: Daimemenn

Vad är ditt namn i verkligheten? Diam

Vad är ditt discord namn? Daimen#1830

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Abbe Kravic, Abbe har växt upp i ghettot han är från serbien men föddes i sverige när han föddes va han med sina föräldrar och hade ett bra liv men efter det vände sig hans liv drastigt hans pappa hamnade i problem dom problemen gjorde så hans föräldrar gick bort. Detta gjorde så Abbe blev väldigt arg han mötte några grabbar som han börja hänga med därefter började han sälja droger och dessutom ta droger för att dämpa sorgen. Abbe var 16 när han fick sin första pistol det va en tokarev som han fick som belöning när han sålde droger för ett gäng. Han hade många kontakter i sitt område vilket gjorde det enkelt för han och hitta dom som dödade hans familj. Därefter gjorde han de som behövdes för att få bort dem som tog bort hans familj. Abbe i nuläget är Arg ledsen stressad och deprimerad pågrund av allt som sker i hans liv det är mycket blandade känslor i Abbe´´s liv just nu. Men efter allt vill Abbe ta sig ur det kriminella livet han vill gärna jobba på den bil firma eller till och med bli polis för att han vet hur mycket kriminaliteten förstör hans liv och samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja kan först och främst bidra med bra och seriös RP och såklart hålla allt kul. Jag har rpat i över 4 år och kan det extremt bra darför kan jag bidra med en seriös rp och förbättra både min och andras rp jag kommer såklart hjälpa andra medlemmar t.ex om dom är nya kommer jag försöka vara en förebild till dom som dom kan se upp till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej går in för att vinna varje scenario utan att man får bjuda på sig lite och förlora scenarion också. Man ska inte rpa bara för att man själv ska ha kul och man själv ska vinna man måste också kunna förlora scenarion så båda parterna har kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Jag har läst allt och förstår till hundra procent. :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Det har jag i cirka 4 år har jag rpat och kan darför allt ut och in. Har erfarennhe

Heter du samma på discord som på steam? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Top Bottom