Nekad Daniii.zzz | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Daniii.zzz

Gäst
Användarnamn: Daniii.zzz

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum: 23 Juli 2010

Ange ditt Discordnamn: daniii.zzz

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en väldigt rolig person att spela med. För att jag och mina vänner hittar alltid på något kul i spelen vi spelar vi skrattar alltid. Men när jag vill spela Fivem så vill jag hitta en bra server med bra rp, och att alla regler följs i servern.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv i 5-7 timmar per dag ungefär, Kanske inte varje dag, men dem flesta dagarna!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har inte varit medlem så länge bara en dag, Men jag är jätte bra staff och kommer se till så att alla reglrena följs!

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag tycker att staff rollen hade varit helt perfekt för mig för att jag abusar inte det och jag hade gjort jätte mycket staff arbete, Och sett till så att alla följer reglerna. Men jag bara tycker att jag hade varit en jätte bra staff för jag har varit mod på en server innan glömde vad den hette men jag fick 0 varningar. Så det hade varit snällt och bra för er server ifall jag nu skulle ha blivit staff!

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att, Jag ska se till så att alla reglerna följs. Och folk inte gör grjer som snackar ooc får då kan man påminna dem med att dem inte ska snacka så eller ifall nån vdmar,rdmar eller gör något liknande så hade jag bannat dem!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag komer bidra med en härlig staff upplevelse och en sjukt bra rp nivå!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker ta det lugnt och göra en grej i saken så att man inte blir så stressad.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom