Nekad dreve_1337 | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

dreve_1337

Gäst
Användarnamn: dreve_1337

Ditt namn: alexander

Ange ditt födelsedatum: (DID NOT ANSWER QUESTION)

Ditt Discordnamn: dreve_1337

Berätta kortfattat om dig själv. jag är 14 år och fyller 15. Jag gillar att vara ute med polarna men har börjat spela nu igen. Jag är ingen som är kasig mot någon eller några är snäll mot allt och alla och vill hjälpa alla som bill ha hjälp.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kommer vara aktiv mellan 16-23 vare dag typ

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1-2 månader har jag vart medlem

Varför ansöker du som staff på Avena? för va staff innan men blev av med den för va borta 3-4 veckor för jag va på camping men vill vara staff nu igen för tyckte de va kul och hjälpte så många jag kunde. Sen vill jag inte att massa åker runt och lallar runt för vissa fattar ej vad vissa saker menar så vill hjälpa alla dom som vill ha en bra och seriös rp server.

Vad är din uppgift som Staff? att få bort alla som lallar runt och dom som kommer in och försöker fuska på server tillexsempel vissa som använder amboit.

Vad kommer du att bidra med som Staff? en mycket bra rp server som det inte kommer lallas på så mycket

Vad kommer du att bidra med som Staff? en mycket bra rp server som det inte kommer lallas på så mycket

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar dom lungt och förskitg.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom