Nekad duckgg | Ansökan som Kriminell

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

duckgg

Gäst
Användarnamn: duckgg

Vad är ditt discord namn? duck1#0999

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär: Nils Rydstad, en 35-årig man vars liv förändrades för tio år sedan när han genomgick ett DNA-test som avslöjade hans biologiska anknytning till Sigge Rydstad. Sedan dess har Nils ägnat de senaste tio åren åt att bygga upp sitt liv och ekonomi för att ha möjlighet att resa till möta sin biologiska familj. En beslutsam och målmedveten individ, Nils har arbetat hårt och uppoffrat mycket för att följa sitt hjärta och söka efter sina rötter.
I jakten på sin identitet har Nils stött på utmaningar och ögonblick av självrannsakan, men hans önskan att förstå sitt ursprung har varit en drivkraft som har hållit honom på vägen. Hans empati och kärlek för relationer har hjälpt honom att bygga starka band med vänner under åren. Nils värdesätter gemenskap och har en förmåga att skapa djupa, meningsfulla relationer.
Passionen för romantik präglar Nils personlighet, och han är en drömmare som tror på kraften i kärlek och förbindelser. Den längtan efter att förstå sitt ursprung och att återförenas med sin biologiska familj har gett honom en ny syn på livet och förstärkt hans uppskattning för kärlekens betydelse.
Nu, efter en decennielång resa, står den 35-årige Nils redo att möta Sigge och sin biologiska familj, med hjärtat fyllt av förväntan och kärlek för de människor som kan ge honom en djupare förståelse för sitt arv och sina rötter.

Varför ska just du bli kriminell? jag är bra på det jag det seger mina vener och alla mina väner är det

Vilka erfarenheter har du inom Kriminell RP? spelat på andra servar som unive som krin och pinvin

Beskriv ett bra kriminellt scenario: Ett elitteam planerar att stjäla en värdefull diamant från en strikt bevakad juvelutställning på ett lyxhotell.

Roller
Ledare Planerar och koordinerar allt.
Infiltratör Går in under täckmantel som säkerhetsvakt.
Hacker Tar sig in i hotellets system och stänger av larm.
DistraktionsmanSkapar en avledning för att dra bort vakterna.
Förare Står redo att fly med teamet

Plan:
Hackern stänger av säkerheten, infiltratören stjäl diamanten, distraktionsmannen skapar kaos, och föraren kör teamet till säkerhet

Berätta hur ett bra bankrån scenario går till: Ett välorganiserat kriminellt gäng har planerat ett bankrån i flera månader. Deras mål är en stor, central bank i stadens affärsdistrikt som just fått en ny leverans av kontanter. Banken har både fysiska säkerhetsvakter och ett avancerat larmsystem. För att lyckas krävs precision, samarbete och framför allt tid.

Du är i en polisjakt med flera polisbilar efter dig, du är tungt beväpnad. Vad gör du för att ta dig ur? Känn terrängen: Försök att manövrera genom områden du känner väl. Små gränder, industriområden, eller till och med skogspartier kan ge dig en fördel om polisen inte är lika bekanta med området.

Är det okej att skjuta vid trafikstopp någon gång? nej det är det ej

När får du öppna eld med dina vapen?
när man inte är i en grin som eller när jag har en adlinge

Du och ditt gäng står på ett område, plötsligt ser ni att ett annat gäng är påväg mot området. Vad gör ni?

frågar vaf´d dom göe har och om dom börar så bråkar vi

Berätta vad Meta Gaming innebär och hur det kan påverka det kriminella rollspelandet:

att du ar infå utanför speler som i dc discord

Vad har du för mål med ditt rollspel som kriminell?

att ha kul 0och få väner och busa med polise

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom