Intervju EmilioD2Luca | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
E

EmilioD2Luca

Gäst
Användarnamn: EmilioD2Luca

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Ange ditt födelsedatum: 29 Januari 2009

Ange ditt Discordnamn: d2luca11

Berätta kortfattat om dig själv: En trevlig skön och mogen samt chill person, gillar att vara social. Ganska positiv person har inte så mycket mera att säga.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Runt kanske 17-21/22 beror på om det är helg eller vardag är det helg kan jag vara aktiv under hela natten ungefär, men är det vardag kan jag typ vara aktiv runt kanske 17-23

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Väldigt väldigt länge, vet inte exakt kanske 1-2 månader eller liknande ,körde på den när den startade upp, kommer dock inte ihåg exakt när den startade.

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag vill hjälpa till i staff teamet med små lallerierna osåvidare, och hjälpa till med reports och support ärenderna. Samt försöka få mer socialitet i servern att man typ har ett meet up där alla ungefär är oftast istället för att åka runt med sina vänner i sin bil och ta över områden och bara skjuta massor folk, det är bara tråkig RP, och ibland är det så på denna servern, visst ibland kan man göra det men man behöver inte göra det hela tiden som sagt. Lite därför jag vill bli staff på just denna servern.

Vad är din uppgift som Staff? Att försöka få bort lallen, samt dåliga spelare, specca folk satt dem gör rätt och inte fel ta support samt report ärenden och inte bara rpa som att man inte är staff. Om en spelare bryter mot reglerna kan jag ge varningar, temporära bans eller permanenta bans beroende på överträdelsens allvarlighetsgrad.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Se till att alla spelare följer serverns regler. Det innebär att vara konsekvent när det gäller att ge varningar eller böter och vid behov använda temporära eller permanenta bans. Bidra med idéer om hur servern kan förbättras, oavsett om det gäller nya funktioner, bättre regler eller ändringar i spelupplevelsen. Min feedback och mitt engagemang är viktiga för serverns utveckling.

Hur hanterar du stressiga situationer? Ta några djupa andetag och lugna ner mig själv och ta situationen det bästa jag kan och inte bara hetsa eller liknande. Satt inte spelarna blir utsatta för aggrission eller liknande för det kan inte vara så kul att ha en staff som bara är uppkäftig för att situationen ser ut som den gör.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom