Nekad flaqy. | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

flaqy.

Gäst
Användarnamn: flaqy.

Ditt namn: liam

Ange ditt födelsedatum: 29 April 2009

Ditt Discordnamn: flaqy.#6095

Berätta kortfattat om dig själv. är en glad person som gillar hjälpa andra person trevlig o sprider glädje

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från 16:00-06:00 brukar jag va aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan avena starta upp sen typ 4-5 månader på gamla valon

Varför ansöker du som staff på Avena? jag ansöker som staff till avena då jag blev godkännd som staff dagen innan ni bytte över till avena och känner jag vill va staff på avena då jag va de på valon och jag vill servens bästa och hjälpa till både ingame och i dc o forum o sprida glädje på servern

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att hjälpa de andra personera på avena samt hålla koll så alla sköter sig på serven ta supp ärenden o sprida glädje o få in folk på avena o göra avena till den bästa serven

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra me en hel den extremt mycket aktivitet samt hålla koll så alla sköter sig på serven hjälpa till ig samt dc o forum ta reports osv

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer genom att andas tänka lite snabbt över vad som gjort/sagt o ta en överblick över situationen o bara andas o ta de lungt o inte börja skrika osv

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Senaste redigerad:
F

flaqy.

Gäst
va staff dagen innan ni gick över till avena o känner jag vill va staff på avena då jag precis hade lyckats blivit staff

F

flaqy.

Gäst
skulle va extremt kul kunna få testa på staff seriöst ist för 1 dag som jag han va på valon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

F
Svar
1
Visningar
84
S
Top Bottom