Godkänd frallan | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

frallan

Gäst
Användarnamn: frallan

Vad är ditt discord namn? frallanw0w (frallan)

Vilken arbetsplats ansöker du till? Polismyndigheten

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för jag tycker att jag har den erfarenhet som krävs samt mogenheten för att bli chef. Då det är ett såpass stort ansvar man har som rikspolischef så tycker jag verkligen det är viktigt med något som är konsekvent, mogenhet, noggrann, respekfull, ej virrig och faktiskt vet hur man ska ta tag i grejer för att få de o ske saker.

Vad rollspelar du som för tillfället? Rollspelar för tillfället polis

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har suttit som rikspolischef på flertalet servrar och den senaste var på Penguin. Där var jag tvungen att rädda kåren som hade gått i botten och det lyckades jag med så jag har en del erfarenhet skulle jag säga.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer se till att allt flyter på som de gör nu då jag anser att de inte är något problem där. Men jag kommer ta hårdare konsekvenser till folk som bara har jobbet för att lalla eller bära pistol och kunna skjuta folk. Kommer titta igenom hela kåren för att se om vi har kompetenta folk som EC, Bitr. EC osv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag skulle säga främst att de är för min ålder, mogenhet samt erfarenhet. Jobbar med arbete som är liknande polisen IRL så har även en hel del erfarenhet därifrån.

Hur många bans har du? Har inga bans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom