Nekad frezzy1231 | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

frezzy1231

Gäst
Användarnamn: frezzy1231

Ditt namn: Lucas

Ange ditt födelsedatum: 4 September 2009

Ditt Discordnamn: Freezy9k

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en person som gillar att hjälpa till jag gillar servers med bra rp så fick jag höra att 2 bra servers skulle slå ihop 2 bra rp servers så jag tänkte att jag skulle ansöka om staff då jag vill ha en rolig tid här på avena roleplay jag vill att rp nivån ska vara så hög som möjligt så jag vill gärna hjälpa till så att det blir extra roligt att spela här på avena roleplay jag ser framimot att spela på denna server hoppas att vi kan få en rolig stund och bra minnen jag gillar att träffa ny människor så jag valde denna server för att jag vet att det är många fina o fantastiska medlemar de är lite av mig sjäv hoppas att jag o alla andra får en bra stund här på avena

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kan börja vara aktiv typ 13:00 då jag vaknar sen till hela natten är som en nattugla

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen denna fantastiga servern kom ut

Varför ansöker du som staff på Avena? som sagt jag vill att servern ska vara så bra som helst då menar jag rpn som sagt jag gillar att hjälpa till jag kommer göra allt jag kan för att göra så rpn är på topp jag vill inte abusea på nogot sätt jag vill att rpn ska vara så bra som hälst om någon gör fel som jag ser kommer jag ta hand om det ärendet.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att hålla staden/servern så bra som möjligt säga till så att den funkar bra och att alla sköter sig

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med kärlek o respekt till alla medlemmar och säga till så att alla känner sig trygga

Hur hanterar du stressiga situationer? jag säger till hen att hoppa support så tar vi de där försöka att håla mig så lungn som möjligt och sen säger jag till alla eller han att lungna sig så hoppar vi support så låter vi att prata en och en.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom