G
Greekmercs
Gäst
Användarnamn: Greekmercs
Vad är ditt discord namn? Markus/Greekmercs
Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef
Varför vill du bli Chef/VD? Är alltid ute efter förändringar / förbättringar och tror jag kan göra en stor skillnad inom poliskåren hos er på Avena.
Vad rollspelar du som för tillfället? Krim, Men kan skaffa dubbelarbetare om det krävs
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej ingen tidigare erfarenhet.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Hålla utbildningar på tex trafik stop, Hanteringar av gisslan situationer mm.
Oseriöst arbete och korruption inom polis kåren kommer ej accepteras.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Polisyrket är A och O för en fungerande stad, Kommer vara en hård men rättvis rikspolischef.
Tror min mognad och erfarenhet i livet skulle klara av yrket.
Hur många bans har du? Noll
Vad är ditt discord namn? Markus/Greekmercs
Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef
Varför vill du bli Chef/VD? Är alltid ute efter förändringar / förbättringar och tror jag kan göra en stor skillnad inom poliskåren hos er på Avena.
Vad rollspelar du som för tillfället? Krim, Men kan skaffa dubbelarbetare om det krävs
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej ingen tidigare erfarenhet.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Hålla utbildningar på tex trafik stop, Hanteringar av gisslan situationer mm.
Oseriöst arbete och korruption inom polis kåren kommer ej accepteras.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Polisyrket är A och O för en fungerande stad, Kommer vara en hård men rättvis rikspolischef.
Tror min mognad och erfarenhet i livet skulle klara av yrket.
Hur många bans har du? Noll