Intagen gustav | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
G

gustav

Gäst
Användarnamn: gustav

Ditt namn: emil

Ange ditt födelsedatum: 23 Juli 2006

Ditt Discordnamn: emilolsson.

Berätta kortfattat om dig själv. jag person som gillar att prata mycket och hägrar runt och spelar jette mycket på avena älsar rp älskar att alla pratar så mycket

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jobbar fram till 16:00 och spelar till 23:00 :)

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sän jag spela de valon men ni bytte namn men u har jag varit medlem ks 1 vecka

Varför ansöker du som staff på Avena? Mitt mål är att fortsäta utveckla servern och se till att alla ska ha kul och vill att alla inte ska behöva att man kan gå runt på torgie och bli skjuten eller bli på köd hent mig många gånger men att mad bli rdmad det vill jag att igen ska henda någon!

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff ser jag till att alla följer reglerna och att alla har en bra upplevelse på servern. Jag hjälper också till med att lösa konflikter och assistera spelare som har frågor eller problem

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med mitt engagemang och min tid för att se till att alla spelare har en bra upplevelse. Jag är rättvis och kommer att jobba hårt för att skapa en trygg och rolig miljö för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag har en stark förmåga att hantera stressiga situationer lugnt och effektivt. När jag ställs inför utmaningar som kräver snabba beslut och mycket arbete ser jag det som en möjlighet att visa mina styrkor. Jag arbetar efter metoder och struktur så att allt fungerar smidigt och effektivt. Min prioritet har alltid varit att leverera snabba, högkvalitativa produkter och fokusera på att stödja och hjäpa kollegor och teammedlemmar. enomatt behålla ett lugnt och positivt upptädande under press kan jag bidra till att skapa en arbetsmiljö där alla känner sig trygga och stöttade, även i stressiga situationer.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom