Godkänd Hazzebb | Medlemskap ansökning [Novuz]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

Hazzebb

Gäst
Användarnamn: Hazzebb

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Hazzebb

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 38 år gammal han heter Hasse Karlsson, han är uppväxt i winewood hans pappa gillade och hålla på med bilar och så började hans pappa senare att jobba på mekonomen. Hasse började då läsa lite om bilar han bad hans farsa om han kunde följa med han till jobbet och om hans pappa kunde lära han lite om bilar. När Lorenzo gick i gymnasium så gick han mekaniker lijnen. Han vill gå i samma spår som hans farsa. I massa år så har Hasse hållt på med bilar där han har lagat bilar åt andra och sånt. Han hade en mercedes g klass som var ganska gammal. Den strulade mycket men Lorenzo fixade den varje gång eftersom det var hans favorit bil. Hasse fick betalt när han lagade folks bilar. Han tänkte att han var grym på det eftersom folk sa det. Så han tänkte sig för att han skulle börja jobba på mekonomen men . Hans farsa avgick eftersom han inte orkade jobba kvar och nu så har Hasse tappat intresset så han vill bli advokat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet av rp och kommer bidra mycket med den social rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett scenario man kan ge andra en chans också istället för att spela för 100 % winrate.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna exempel rdm som står för random death match och det är att man inte ska döda utan ett scenario bakom de sen vdm vehicle death match som är att man inte ska använda ett fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har otroligt mycket erfarenhet har runt 1500 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan de mesta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom