Godkänd Herman | Chef-jobb ansökan(Adde)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

Herman

Gäst
Användarnamn: Herman

Vilken arbetsplats ansöker du till? Grovstreet bizzeria

Varför vill du bli Chef/VD? Jag ska utveckla jobbet via att kanske ha en roligare arbetsmiljö och lättare att lära känna andra arbetare Jag kommer också att göra jobbet mycket mera aktivt så att folk kan komma förbi och äta pizza. Jag vill att alla kan ha ett en bra pizzeria med aktiva personal och arbetare som de kan lita på så jag kommer vara sträng när det gäller aktivitet och kommer se till så att det inte blir någon korruption. Jag tror att talar för alla närt jag säger att Grovstreet aldrig är öppet och det gör mig lite arg. Jag vill att både kunder och arbetare ska kunna ha det bra när det är på pizzerian. Det är hur jag kommer utväckla Grovstreetpizzeria

Vad rollspelar du som för tillfället? inget alls var kriminell men pausa för att testa på de andra jobben servern har att prova.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej. men jag har vart chef bitr chef på grovstreet pizzeria men stängdes ner på grund av inaktivitet som jag vill ändra på

Hur kommer du att utveckla arbetet? genom att har väldigt aktiva arbetare. som är treevliga och visar alla med hänsyn

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag kommer!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör inte har stannat med avena och kommer stanna ett länge tag till!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag kommer vara aktiv trevlig osv. jag kkommer gö det bästa jag kan som en pizzeria chef!

Hur många bans har du? jag har haft 5 bans de alla var innan jag var staff men nu har jag betät mig och inte fått någon ban på de sita 3 veckorna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom