Nekad HitMan | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

HitMan

Gäst
Användarnamn: HitMan

Ditt namn: Max

Ange ditt födelsedatum: 6 Februari 2009

Ditt Discordnamn: callofdaddyy

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Max och är 15 år gammal, har spelat fivem ett tag nu och lärt mig väldigt mycket om rp.
Jag har varit staff på flera olika servrar och vet hur man beter sig som en staff.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag brukar oftast vara aktiv mellan kl 16:00 till 23:00 på vardagarna men helger är jag aktiv typ hela dagarna.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har spelat och rpat på Avena sen servern öppnades så jag har kört ett tag och vet hur det funkar.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff för att jag har spelat länge på denna server och ser att det börjar o bli lite saker som händer så därför vill jag ansöka och hoppas att jag får godkänt för att hjälpa till med servern och få det så bra rp som möjligt så det blir roligt för alla.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att alla följer reglerna, hjälpa alla med det de behöver och att se till så allt på servern funkar så det blir som bra rp som möjligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra till bättre rp och hjälpa så många som möjligt så att servern fortsätter med en riktig bra rp nivå

Hur hanterar du stressiga situationer? För att hantera stressiga situationer så brukar jag ta det lungt för att försöka lösa problemen som spelarna har.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom