Godkänd Hunter | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
H

Hunter

Gäst
Användarnamn: Hunter

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Glada_pungen

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Jag bodde hos foster föräldrar under min uppväxt för att min pappa var alkolist. Min Mamma dog av cancer när jag va 11. Jag fick inte så bra betyg i skolan då jag bara har gått halva grund skolan. Och ingen annan utbildning men nu vill jag skaffa familj och vara den bästa pappan man kan vara jag har 5 vänner som nästan har varit med mig hela livet som jobbar på Ragnhilds lyx och snygg som jag har fått lovat ett jobb på och tjäna lite pengar. Jag vill att mina barn ska få den bästa upp växten som går att få

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ganska bra RP tror jag jag vill spela som en laglig person som inte ska göra så många fel och jobba mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Suntförnuft är att man ska ha ett logiskt tänkade man ska tänka så riktigt sóm möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att Duping innebär att du använder en bugg för att skapa eller föröka föremål. Dupes måste omgående rapporteras in till Staffs. Att ägna sig åt Duping, vare sig du genomför det eller bara tar emot kommer att besvaras med de allra hårdaste medlen. Ifall man misstänker att man tagit emot en orimligt hög summa pengar, eller fått föremål som man misstänker Dupats fram måste man med omedelbar verkan kontakta Staffs. Mina vänner tipsade denna bra server för mig och jag ville testa den själv och det ångrar jag inte.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Mina vänner tipsade denna bra server för mig och jag ville testa den själv och det ångrar jag inte.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är bra tack.

Top Bottom