Godkänd Isak | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
I

Isak

Gäst
Användarnamn: Isak

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Svambob_1 Det ska vara en svampbob bild

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2008

Berätta om din karaktär. Emil lind är en kille på 20 bast. När Emil var liten så hade hans pappa redan lämnat honom innan han ens var född. Emil drömde om att bli tandläkare när han var liten. Men det blev inte riktigt som han hade tänkt sig. Redan som åtta år blev han indragen i kriminalitet. Han började jobba som spanare för att tjäna pengar till sin fattiga mamma. Han fortsatte att jobba som spannare tills han var tolv. Då blev han kallad till förhör av polisen för misstänkt aktivitet. Men det hände inte så mycket, han fick bara några sos samtal sen var det över. Men när Emil fyllde 15 så gick allt bara utför. Hans mamma blev dålig och kunde inte jobba. Då hoppade Emil av 9 an för att börja sälja droger för att betala hans mammas sjukhusräkningar. Men det gick bara dåligt. Emil lind blev lurad av ett gäng och jobbade i princip gratis i 2 månader. Efter det gick han med några andra för att ge honom en andra chans. Då blev han lurad igen. Det klarade inte Emil av och införskaffade sig ett vapen och sköt sedan en av dem som lurade honom. Polisen kom snabbt till scenen och arresterade Emil. Emil fick 4 års fängelse och 200 000 kr i böter. Emil fick ner sitt straff till 3 år. Så fort Emilkom ut ur fängelset gick han med ett väldigt professionellt gäng och blev snabbt hög uppsatt. Men allt gick inte perfekt, Emils mamma gick bort och det tog hårt på honom. Men han bet ihop och fortsatte med sina affärer. Hans gäng behövde tyvärr stängas ner på grund av att ledarna blev häktade och många av medlemmarna blev dödade. Nu har Emil flyttat till en ny stad där han ska försöka gå med i ett nytt gäng eller bli ledare över ett gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp till gänget för att jag har mer än 700 timmar på fivem och kan RPA normalt utan att lalla o sånt. Och jag e en rolig grabb att rpa med för jag går inte runt och skjuter folk och allt för ingen anledning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex om man rånar en butik så måste man kunna acceptera att polisen tex vinner för man måste inte alltid vinna för att man ska ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Som tex ganska lätta att inte göra det är rdm alltså att man dödar som tex skjuter någon utan anledning alls. Och tex vdm det är om man kör över någon med en bil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jaaa jag har 700+ timmar på fivem på många servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag e än jätte bra rpare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom