Nekad Jonathan | Medlemskap ansökning [! Emil]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

Jonathan

Gäst
Användarnamn: Jonathan

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte198

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2012

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Stefan Elfving jag är uppväxt i en by mina intressen är att köra bil och drifta min framtid hoppas jag att jag kommer leva ett bra liv och vara rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra Rp och hålla mig till alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rpn. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Som Kriminell ska du i grunden vara diskret, Ett gäng får inte utföra en stormning på ogiltiga grunder

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket rp spel på andra spel då jag har varit delägare och annat så kan mycket om rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kanske är ung men vet mycket

E

! Emil

Gäst
Din medlemskaps ansökan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
Utveckla punkterna: Berätta om din karaktär. och Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom