Jonathan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

Jonathan

Gäst
Användarnamn: Jonathan

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte198

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2012

Berätta om din karaktär. Stefan är en 26-årig man som bor i Göteborg, där han arbetar som ingenjör på ett teknikkonsultföretag. Han har alltid haft ett stort intresse för teknik och innovation, något som började när han som liten byggde komplicerade modeller av Lego och experimenterade med elektronik. Detta ledde honom så småningom till att studera maskinteknik på Chalmers tekniska högskola.

Stefan är en lugn och eftertänksam person som gillar att analysera problem och hitta kreativa lösningar. Han är noggrann i sitt arbete och får ofta beröm för sin förmåga att tänka utanför boxen. Hans kollegor beskriver honom som en pålitlig och hjälpsam vän som alltid är redo att ge en hand.

Utanför jobbet är Stefan en äventyrlig person med en passion för friluftsliv. Han älskar att vandra i naturen och utforska Sveriges vildmarker, och varje sommar försöker han planera en längre resa för att upptäcka nya platser. Han är också en hängiven cyklist och kan ofta ses på helgerna cykla längs med kusten eller genom skogsstigar.

Stefan är en nyfiken person som ständigt strävar efter att lära sig något nytt. Han har nyligen börjat lära sig att spela gitarr och tillbringar ofta kvällarna med att öva på sina favoritlåtar. Även om han fortfarande är en nybörjare, tycker han om utmaningen och ser det som ett sätt att koppla av.

Trots sin självständighet värderar Stefan sina relationer högt. Han har en nära krets av vänner från både studietiden och jobbet, och han är mycket lojal och omtyckt inom gruppen. Hans familj är också viktig för honom, och han besöker sina föräldrar och sin lillasyster så ofta han kan.