Godkänd kungmark | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

kungmark

Gäst
Användarnamn: kungmark

Vilken arbetsplats ansöker du till? QPark

Varför vill du bli Chef/VD? Mitt intresse för att bli QPark Chef har växt med intresset för just Avena Roleplay. Alltså det är relativt kaos inne på servern för tillfället och det är inget som direkt fungerar. Såklart så finns det funktionsbara system för Polisen, Sjukvårdare och liknande. Men det är ändå relativt rörigt, så jag kände att jag kanske borde sätta foten inne i QPark istället och försöka bedriva det framåt. Jag anser även själv att det är lite extra kul att rollspela som chef för en viss position, speciellt det gammla klassiska QPark.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jo men jag har flera erfarenheter av chefyrket som QPark. Har nämligen rollspelat sedan 13 års åldern och är nu 20. Har nyligen nått 5,000 timmar och har rollspelat på alla typer av servrar. Med detta så har jag deltagit på servrar som QPark chef en heldel innan. Samt även så har jag faktiskt en heldel erfarenheter från verkliga livet när det kommer till parkeringsvakt arbeten. Arbeta som Jour Parkeringsvakt för ett företag i Linköping med stationeringen i Stockholm i vintras. Så jag har genomfört liknande arbetsupgifter i verkliga livet. Men annars så har jag suttit som chef en heldel på andra servrar inför lite mer avancerade verksamheter såsom Polisen, Räddningstjänsten och Sjukvården. Så detta är inga direkt problem.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Det främsta jag kan och kommer utveckla är ju en bra anställningsbas. Misstänker att arbetsplatsen QPark är i detta nu relativt dött och bär ingen direkt funktion för tillfället på Avena Roleplay. Och jag sätter mig gärna och arbetar igenom detta med nya möjligheter och anställda. Genom att försöka bedriva fram ett rollspel med andra företag även. Försöka skaffa kunder hos andra bolag när det kommer till parkeringar och liknande. Alltså allt för att bedriva ett rollspel.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör välja mig eftersom jag bär både kunskap och erfarenhet av chefyrken på större servrar som dessa. Jag har suttit som chef otroligt många gånger på andra servrar. Så jag vet hur man skall bedriva fram både en liten och stor anställningsbas. Men också så har jag tålamodet att sätta mig och få saker gjort, jag sätter mig gärna och rekryterar i timmar eller skriver viss dokumentation.

Hur många bans har du? 0.

R

realcol

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom