Godkänd L1eandro99 | Chef-jobb ansökan [erik01]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

L1eandro99

Gäst
Användarnamn: L1eandro99

Vilken arbetsplats ansöker du till? Groove Street Pizzera

Varför vill du bli Chef/VD? Vill kunna utveckla jobbet samt hålla det öppet ganska mycket och vill bli gsp för vart ägare på Unive.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har inte särskilt ig erfarenheter inom GSP utan jag har ooc kunskaper som jag kommer att använda för att göra det roligare där. Jag har däremot erfarenheter inom Galaxy klubben där jag var anställd där under Sathers tid som chef. Jag jobbade både på baren samt som vakt utanför vilket jag fann otroligt kul och detta vill jag göra om fast på ett bättre sätt. Jag kommer att ta in det till mitt gäng för att blanda in gänget i den här verksamheten. GSP kommer inte att vara så "luaglig" som folk tänker sig att det kommer vara utan det kommer att ske lite kriminalitet bakom GSP som att tvätta pengar, smuggling av vapen och droger bland våra beställningar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla det genom att ta in GSP till mitt gäng som gör att vi bestämmer över GSP med mig som högsta befäl. På detta sätt kommer jag att utveckla aktiviteten samt mer seriös när det kommer till lallandet på GSP. Jag kommer att skaffa samarbete med möjligtvis securitas men målet är polisen. Jag kommer att ta in det till mitt gäng för att blanda in gänget i den här verksamheten. GSP kommer inte att vara så "laglig" som folk tänker sig att det kommer vara utan det kommer att ske lite kriminalitet bakom GSP som att tvätta pengar, smuggling av vapen och droger bland våra beställningar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jae aktiv samt mognare än folk och har mycket erfarenheter.

Hur många bans har du? 3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom