Intagen Lemy | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Lemy

Gäst
Användarnamn: Lemy

Ditt namn: Elias

Ange ditt födelsedatum: 4 November 2008

Ditt Discordnamn: lemy0

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Elias och tycker om att spela FiveM men också att spela Microsoft Flight Simulator 2020. Jag är 15 år och har spelat FiveM i ungefär 8 månader men har varit staff på många servrar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror på eftersom att jag börjar gymnasiet nu efter helgen och har inte fått mitt fullständiga schema men jag skulle tro att jag kan vara tillgänlig mellan tiderna 17-22 ochy på helger oftast hela dagen.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på Avena ända sen servern öppnade men var också medlem på snöstaden i ungefär 1 månad innan vi bytte till Avena.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff rollen eftersom att jag vill hjälpa till med at får bort lallare från servern. En annan anledning till varför jag söker är för att jag har varit staff på andra servrar och tycker det är ett underhållande jobb med mycket arbete och mycket teamwork.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa medlemmar och göra deras upplevelse bättre genom att ta bort lallare eller folk som failRPar på servern. Min andra uppgift är också att underlätta för server ägarna och ledningen så att de inte behöver göra lika mycket arbete och kan fokusera mer på serverns framtid och med scripts och sånt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med en bra attityd och trevlighet mot medlemmar men också med att jag är snabb som staff och vet mycket om jobbet. Jag kommer också att bidra med att göra servern allmänt bättre och trevligare.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar de ganska bra. Dock i vissa situationer där man kanske har till exempel 5 st support krigare som sitter och gråter i support efter att de har fått sin pistol "stulna i noclip" så kommer jag säkert att få ta in hjälp med en extra staff. Men allmänt så är jag bra på att hantera stressiga situationer.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom