Godkänd lilleman12 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

lilleman12

Gäst
Användarnamn: lilleman12

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Lilleman12

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karakätar heter Malik Abdi, han kommer vara runt 18års ålder och begå kriminella gäringar. han kommer begå mord, rån samt lite annat kriminellt. Han gillar att vara med vänner samt familj. Hans framtidsplaner är inget stort, allt han vill är att köra sportbilar med vänner. han har haft en tuff bakgrund med familj då han flytt från krig i syrien. Han har även misst en massa vänner och familjemedlemar i gäng krig och krig i hemlandet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra alla scenarios roligt får bägge parter, polisen och de kriminella. Alla ska ha lika roligt. Man ska dra ut scenariot så mycket det går, då jag personligen inte gillar när senariot e tre skott sen e allt klart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten ska vinna scenariot. man ska inte alltid utgå från att vi säger mitt gäng ska vinna scenariot. Utan man ska utgå ifrån att polisen vinner det då dem e lite mäktigare om man säger så-

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår reglerna!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, vation unive centic och små servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag förtjänar gratis krim😘💀

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom