Godkänd Limpann16 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Limpann16

Gäst
Användarnamn: Limpann16

Vilken arbetsplats ansöker du till? Bengts MC

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli VD för firman eftersom jag har inte sätt någon öppna eller va VD för det, och tänkte de är min chans då att kunna jobba och styra där. Jag vill att de ska inte bara vara bilar som åker runt utan att det ska var lika mycket motorcyklar som bilar.
Jag kan en del om just motorcyklar och tänkte att de skulle bli perfekt för mig att bli VD där eftersom jag tycker sånt e kul med just mc och fordon för den del.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? jag har spelat på andra servrar som chef/VD över bil/motorcykel firmor och vet hur systemet fungerar (om det är samma) annars lär jag mig snabbt om jag får lite tid bara. På 2 servrar var jag chef och styrde på firman i kanske 3-4 månader och allting gick toppen.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer kunna utveckla arbetet genom att försöka anställa så många så de kan vara öppet så ofta och kommer de klagomål så försöker jag hitta en lösning på de så snabbt jag kan. Jag kommer driva firman framåt så det blir bättre och bättre och så vi är staden bästa mc firma.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag såklart vela göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Själv tycker jag att ni ska sätta mig där eftersom de inte finns någon ägare där men också för jag kommer kunna driva firman framåt och kunna nå mål vi inom jobbet vill nå. Kommer göra allt för alla som jobbar ska må bra och tycka om sitt jobb men också att kunderna där ska få ett så bra och trevligt bemötande när de kommer in och få all den hjälp dom behöver för att hitta sitt nästa favorit fordon.

Hur många bans har du? 0

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom