Intagen Luke | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Luke

Gäst
Användarnamn: Luke

Ditt namn: Lucas

Ange ditt födelsedatum: 4 Augusti 2009

Ditt Discordnamn: lukeymyguy

Berätta kortfattat om dig själv. Hej, jag heter Lucas är 15 år gammal och har ett väldigt stort intresse för eran server, jag har erfarenhet av att vara både hjälpare och Moderator på discord serverar men exempelvis ingame är något jag vill lära mig jag har ett stort engagemang till att lära mig nya saker som jag ser som intresseväckande

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Amen på vardagar kanske 15-22 och helger då äre dygnet runt du

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ungefär 1 vecka snart men ändå känner jag att detta är en av dem bästa servern jag gått med i

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag känner ett intresse att då söka till staff i servers jag tycker om och har ett intresse för och denna väckte mitt intresse rejält

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att upprätthålla ordningen och se till att alla medlemmar följer regler på i discord servern och ingame jag ska också se till så att man inte dummar sig eller bara generellt inte beter sig

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med ett stort engagemang och vara öppen med spelare jag tänker satsa på att få de flesta medlemmar att gilla mig så dem har någon att gå till om något går tok

Hur hanterar du stressiga situationer? Stressiga situationer brukar jag då kanske ta ett glas vatten sen försöka lungt och långsamt prata/skriva med medlemmen utan att höja rösten eller verka otrevlig på något sätt utan bara hantera det lungt

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

L

Luke

Gäst
Ey bror snälla fråga om något är oklart svarar gärna på frågor ☺️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom