Nekad Luke | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Luke

Gäst
Användarnamn: Luke

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lukeymyguy

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Hans Johansson är 37 år gammal och nyligen flyttat till staden pga hans kriminella bakgrund och han vill starta ett nytt liv (kriminellt om går) eller job. Han är ändå omtänksam på sitt sätt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utmärkta roleplay förmågor och invita mina vänner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att medvetet agera så att den andra parten får en fördel, ofta för att uppnå en strategisk fördel själv senare. Detta kan ske för att bygga relationer, skapa förtroende, förhandla bättre villkor, eller göra en taktisk reträtt för framtida vinster.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna, jag måste använda rätt chattar i discorden och inte prata vårdslöst i voice chat alls, jag måste också värna om mitt liv (fearrp) ingame så skulle någon hota mig måste jag vara rädd

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har nyligen börjat spela på en lite mindre men min kompis snacka om denna så jag ser dehär som e chans att utveckla mina rollspels förmågor ännu mer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vet it om det är om ingame karaktären eller inte men som sagt jag heter Lucas (irl) och är då 15 år gammal och har nyligen (3 veckors sen) börjat med FiveM och jag vill gärna utvecklas när jag spelar på eran server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom