Godkänd Luke | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Luke

Gäst
Användarnamn: Luke

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lukeymyguy

Vad är ditt födelsedatum? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Berätta om din karaktär. Hans Johansson, en 37-årig man, är en gåtfull och komplex person som nu försöker skapa ett nytt liv i en ny stad. Hans liv har varit präglat av svåra beslut och farliga vägar. Uppväxt i en familj där konflikter och missbruk var vardag, fann Hans tidigt en fristad i de gäng och kriminella kretsar som erbjöd den gemenskap och makt han aldrig upplevde hemma. Detta ledde till en snabb och brant nedstigning i en värld av brott, med allt från småstölder till mer allvarliga brott på hans samvete.

Efter en särskilt våldsam incident, som lämnade honom med både fysiska och psykiska ärr, insåg Hans att hans nuvarande väg skulle leda till hans för tidiga död. Utan någon kontakt med sin familj, som han bröt med för många år sedan på grund av deras egna problem och brist på stöd, beslutade Hans att flytta. Han såg detta som en chans att börja om, även om det inte skulle vara lätt att lämna sitt gamla liv.

Hans anlände till staden med få ägodelar och en beslutsamhet att bygga upp något nytt, även om frestelserna från hans tidigare liv fortfarande hänger över honom som ett mörkt moln. Han kämpar med att hitta en balans mellan att leva lagligt och att falla tillbaka i sina gamla vanor. Hans kämpar dagligen med sina inre demoner, men han är också fylld med en nyfunnen vilja att förändra sitt öde.

Med en bakgrund inom kriminalitet är Hans inte främmande för våld eller hot, och han är van vid att navigera i farliga situationer. Men bakom den hårda fasaden finns en man som innerst inne hoppas på försoning och ett liv fyllt med mer än bara överlevnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett gott humör och skulle gärna velat se mig och servern utvecklas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att medvetet agera så att den andra parten får en fördel, ofta för att uppnå en strategisk fördel själv senare. Detta kan ske för att bygga relationer, skapa förtroende, förhandla bättre villkor, eller göra en taktisk reträtt för framtida vinster.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Duping Användning av buggar för att skapa eller föröka föremål är förbjudet. Dupes måste omedelbart rapporteras tilll Staff. All form av dupe-aktivitet, både genomförande och mottagande, bestraffas hårt. Misstänker man att man mottagit dupade pengar eller föremål, ska Staff kontaktas direkt. Bug Abuse Användning av buggar är förbjuden och måste rapporteras omedelbart till Staff. Tredjepartsmjukvaror och Mod Menyer All tredjepartsmjukvara som ger fördelar är förbjuden, inklusive vissa grafikmods. Vi kan göra spontana pc-kontroller vid misstanke om fusk. Fearrp att om jag exempelvis skulle hamna i hot där dem har pistol måste jag värna om mitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Är ganska ny till Rollspel men är ganska så bra och hade gärna velat utvecklas på denna servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Lucas och är 15 år gammal och då börjat spela FiveM på fritiden men nu har en server jag kört på typ dött och jag hade gärna velat spela på denhär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom