Nekad M/9 | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

M/9

Gäst
Användarnamn: M/9

Ditt namn: lennox

Ange ditt födelsedatum: 22 September 2012

Ditt Discordnamn: M9

Berätta kortfattat om dig själv. Hej, jag heter lennox och jag är 12 år jag gillar att spela, gymma då och då och spela basket

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15:00 tills 01:00 runt där

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ja det är ju nytt så jag är ny men har spelat på valon och snöstaden förut

Varför ansöker du som staff på Avena? jag Söker till staff för jag vill hjälpa till med serven och få bort dom som inte ska vara hära typ som lallare som bara springer runt med smink och 100 or die kläder för dom ska göra montage sona spelare ska man ej ha på en server och det är derför jag söker jag till staff temet just för att hjälpa till med det som behövs.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift är att få bort spelare fårn serven som ej ska vara här samt hålla kol på att spelarna får ha det bra och inte får massa lallare på sig.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Vad kommer du att bidra med som Staff? jo jag kommer bidra med aktiv staff aktiv staff ig inte bara sitta i support hela dagarna jag kommer bidra med bra rp och hjälpa folk som behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Staff?

Hur hanterar du stressiga situationer? först så försker jag lugna ner dom och om det ej går så är jag tungen att server muta dom sen försker jag andas lugnt och sen när allt blir bra så un mutar jag dom och säger att nu får ni va lugna.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom